Dende que se popularizou Internet, popularizáronse tamén as artimañas de xente que decidiu facer negocio do descoñecemento alleo, sendo quizáis unha das máis destacadas o phishing.
O phishing consiste en enganar a unha persoa facéndose pasar por unha entidade coñecida para o usuario, co fin de conquerir datos vitais como números de tarxetas de crédito ou contrasinais.
O máis habitual é que este engano se realice a través de correos electrónicos, nos que se envía unha ligazón a unha páxina que, aparentemente, é a da nosa caixa ou banco, ou dunha administración pública, e na que nos solicitan, por exemplo, os nosso datos de acceso á banca online.
Pero este tipo de estafas tamén se poden levar a cabo por teléfono (por exemplo, pedindo o PIN para activar a nosa tarxeta de cŕedito ou similar).
De seguido indicamos algúns un par de consellos para previrse do phising, básicos, pero cómpre lembrar.
- Obviar mensaxes sospeitosas.
- Nunha acceder ás webs nas que se nos pidan datos confidenciais (bancos, administración) dende ligazóns que nos cheguen por correo: poñer o enderezo directamente no navegador.
No hay comentarios:
Publicar un comentario